Galvanizli V şeklindeki çekme çubuğu güçlü dinamik yüklere dayanır. Güvenilirliğini artıran ve elektrik tesisatını dış hasarlardan koruyan profilli galvanizli sacdan yapılmıştır.
Sıcak daldırma galvanizli çelik şasi, yoldaki çeşitli dinamik yükler sırasında ve olumsuz hava koşullarında dayanıklılığı artıran, birbirine kaynaklanmış profilli elemanlardan yapılmıştır.
Römorkun zemini, kaymayı önleyici kaplamaya sahip, 9 mm kalınlığında çok katmanlı lamine kontrplaktan yapılmıştır. Aşınmaya ve neme karşı dayanıklıdır.
Yanlar, takviye için ek profilli galvanizli çelik sacdan yapılmıştır. Takviye çubukları, yan panellerin dinamik ve darbe yüklerine karşı direncini artırır. Ön ve arka tarafları açılabilmektedir. Yan panellere KNOTT marka güçlendirilmiş yan mandalları takılmıştır.
Yan bölüm, takviye için ek profilli galvanizli çelik sacdan yapılmıştır. Takviye çubukları, yan panellerin dinamik ve darbe yüklerine karşı direncini artırır.
Ön ve arka tarafları açılabilmektedir. Yan panellere KNOTT üreticisinin güçlendirilmiş yan mandalları takılmıştır.
Burulma süspansiyonu, çeşitli römork yüklerinde dengeli ve yumuşak sürüş sağlar. Entegre burulma aksları yine KNOTT markadır.
Dingil 750 kg yük için tasarlanmıştır, poyra yatakları koruyucu kapaklarla donatılmıştır ve yataklar çalışma ömürleri boyunca ek yağlama ve ayar gerektirmez.
Elektrik tesisatı, kalıplanmış konektörlere ve kalıplanmış bayonet konektörlere sahip kalıplanmış otomotiv kablosundan yapılmıştır. 7 pinli bir fiş takılıdır. Treyler elektrik tesisatının tamamı Aspöck markadır.
Sıcak daldırma galvanizleme yoluyla korozyon önleyici koruma, diğer metal yüzey koruma türlerinden çok daha etkilidir. Yapı boşluklarının yanı sıra dış yüzeylerde de korozyona karşı güvenilir koruma sağlayarak römorkun ömrünü önemli ölçüde uzatır.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Yükleme Kapasitesi 566 Kg
Boş Ağırlık 184 Kg
Toplam yükleme kapasitesi 750 kg
Toplam Dış Boyutlar 3718x1794x903 mm
Max Yükleme Yüksekliği 530 mm
İç Boyutlar 2521x1354x373 mm
Jant & Lastik 155/80/R13