SİPARİŞİM HAKKINDA

 

Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

 

Satın almak istediğin ürünü bulduktan sonra seçerek sepete at butonunu kullan. Sonrasında sepetine giderek alışverişini tamamlayabilirsin. Teslimat türünü seçtikten sonra doğru adres bilgilerini gir. Ödeme butonuna tıklayarak ödeme tipini seç ve onayla.

 

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

 

Sipariş durumunu https://www.agus.com.tr/Hesabim#/Siparislerim alanından veya mail adresine gelen kargo takip numarasıyla takip edebilirsin. Ayrıca kargo takip numaran ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşabilirsin.

 

Siparişimin Takip Süresi Nedir?

 

Siparişleri 3 iş günü içerisinde kargoya vermeyi hedefliyoruz. Mobil alan olarak belirtilen; haftanın belirli günlerinde teslimat yapılan mevkii ya da birimlere teslimat süreleri farklılık gösterebilmektedir Kargo firmalarının dağıtım yapmadığı bölgelerde ürünlerini şubeden teslim alman gerekecektir.

 

Hafta Sonları Kargo Gönderimi Yapıyor musunuz?

 

Anlaşmalı kargo şirketimiz olan Yurtiçi Kargo Cumartesi günleri öğlen 12:00'ye kadar gönderi kabulü yapmaktadır, Pazar günleri teslimat ve kargo kabulü yapmamaktadır.

 

Siparişime Ait Faturaya Nasıl Ulaşabilirim?

 

Siparişine ait fatura, sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize gönderilmektedir.

 

Sipariş Oluştururken Hata Yaptım Nasıl Düzeltebilirim?

 

İlgili siparişinizle ilgili değişim/iptal talebinizi Whatsapp Destek hattımız ve 0212 222 4 222 numaralı telefonumuzdan müşteri temsilcilerimize bildirmen yeterlidir.

 

Yanlış Veya Hatalı Gelen Ürün İçin Ne Yapmalıyım?

 

Siparişini teslim aldığın anda kontrol etmen gerekmektedir. Açık, kargoda hasar gören veya eksik olduğunu düşündüğün paketi kabul etmemeli ve tutanak tutturmalısın. Paketi kargo yetkilisine teslim ederek iade olmasını sağlayabilirsin.

 

Kargoda Hasar Gören Ürün İçin Ne Yapmalıyım?

 

Teslim almadan önce ürün ve paketi kontrol etmelisin. Üründe mevcut olan hasar için tutanak tutmalı ve kargo yetkilisine imzalatmalısın. Hasarlı kargo paketlerini teslim almamalısın.

 

Siparişim Eksik Geldi Ne Yapmalıyım?

 

Siparişini teslim alırken ürünlerini ve faturanı kontrol etmelisin. Eksik veya hasarlı bir ürün tespit ettiğinde tutanak tutmalısın.

 

ÖDEME

 

Ödeme Seçenekleri Nelerdir?

 

Kredi Kartı, banka Havalesi ve  EFT ödemenizi yapabilirsiniz.

 

Havale/EFT işlemini gerçekleştirmek için; TR92 0011 1000 0000 0083 3558 99 QNB FİNANSBANK  AGUS Karavan Tic.Ltd.Şti. adına,siparişinin toplam tutarını işlem açıklaması alanına sipariş numaranızı yazarak; en geç 5 iş günü içerisinde göndermen gerekmektedir. Sipariş tutarı ile örtüşmeyen havale ödemeleri sipariş iptal edilerek geri gönderilecektir. Yanlış IBAN numarasına yapılan havale ödemelerinde firmamız sorumlu değildir.

 

Ödeme İşlemini Nasıl Yapabilirim?

 

Siparişini oluşturduktan sonra sepetine git ve siparişi tamamla butonunu kullan. Bilgilerini girdikten sonra kart seçeneklerinden birini seç, telefonunuza gelecek olan güvenlik mesajı ile ödemeni tamamla.

 

Ödemeyi Neden Yapamıyorum?

 

Bankana bağlı olarak güvenlik duvarını geçemediğin için siparişin alınamamış olabilir. Kartın internet kullanımına açık olmayabilir. Kontrol için bankan ile iletişim kurman gerekmektedir. Tekrar sipariş verebilmek içinkişisel bilgisayarınızdan farklı tarayıcılar üzerinden giriş yapmanızı öneririz.

 

DİĞER SORULAR

 

Şifremi Unuttum, Nasıl Yeni Bir Şifre Oluşturabilirim?

 

Üyeliğinize ait şifrene; güvenlik sistemimiz dolayısıyla ulaşmamız mümkün değildir. Şifreni unutman durumunda; “şifremi unuttum” linkinden e-posta adresine yeni bir şifre gönderilmesini talep edebilirsin.

 

Hesabıma Ait Bilgileri Nasıl Güncelleyebilirim?

 

https://www.agus.com.tr/Hesabim#/Uyelik-Bilgilerim işlemini yapabilirsin.

 

Ürünler Tekrar Stoğa Gelince Nasıl Haberdar Olurum?

 

Ürün sayfasında “Gelince haber ver”. kutucuğuna mail adresini girerek, mail yolu ile bilgilendirme isteyebilirsin.

 

Kişisel Bilgilerim Güvende mi?

 

Kişisel bilgilerin 3. şahıslar ve firmalar ile paylaşılmamaktadır. Seni daha iyi tanıyabilmek ve güvenliğin için yaptığın alışverişler ve görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.

 

Ödememi Neden Yapamıyorum?

 

Ödeme işlemini gerçekleştirememeniz halinde aynı işlemi farklı bir internet tarayıcısından denemenizi öneririz. Sorunun devamı halinde bankanızla görüşünüz veya müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.

 

Siparişimi Başka Adrese Nasıl Gönderebilirim?

 

Siparişinizi oluşturma esnasında kargo teslim adresine yazdığınız adrese teslimat sağlanacaktır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
E-Ticaret Sitesi