Verilen Sipariş Nasıl İptal Edilir?

 

 

  • ​​​​​​İptal talebinizi iletmek için [email protected] adresine sipariş numaranızı belirterek e-mail gönderebilirsiniz veya 0212 222 4 222 nolu telefonu arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

 

İade Süresi Nedir?

  • İade hakkından faydalanabilmeniz için; satın alınan ürünü kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim tarihinden itibaren herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden ürünün tesliminden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde iade edebilirsiniz.

  • Kredi kartına yapılan iadelerin kredi kart hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.

  • Alışveriş kredi kartıyla ve taksitli olarak yapılmışsa, ürünü kaç taksit ile aldıysanız, banka geri ödemesini taksitle yapmaktadır.

  • İadeler dönem içi işlemlerde gözükmez, bu nedenle hesap ekstrenizde görebilirsiniz.

 

Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

 

  • İade işlemlerinin gerçekleşmesi için öncelikli olarak iade nedenini belirtmek gerekmektedir. 

  • İade edilecek ürünü orijinal ambalajında ve kutu içeriği eksiksiz şekilde fatura ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak iade notu ile Koza Mahallesi 1645. Sokak No:4 Bahçeşehir Mobilyacılar Çarşısı, Esenyurt/İstanbul adresine Depo Bölümü dikkatine gönderebilirsiniz.

 

Hangi Ürünlerde İade Kabul Edilmez?

 

  • Özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda cayma hakkı kullanılamaz.

  • Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler (kulaklıklar v.s.), tek kullanımlık ve buna benzer ürünler arızalı/ ayıplı olması halleri dışında niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler arasında bulunmaktadır.

 

Zarar Görmüş Ürünlerde İşleyiş Nasıl Oluyor?

 

  • Biz ürünlerin en uygun şekilde size ulaşması için düzgün bir şekilde paketleyip ya da poşetleyip kargoya veriyoruz. Kargo şirketinden kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.

  • Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

  • Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bize bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacağız.

 

Cayma Hakkı

Müşteri, Sözleşme’nin kurulmasını müteakip on dört (14) gün içinde, herhangi bir neden belirtmeksizin, ve cezai şart ödemeden cayma hakkına sahiptir (aşağıdaki madde 17.3'te belirtilen cayma hakkının kullanılamayacağı ürün grubu için düzenlenen sözleşmeler hariç olmak üzere).

Satın alınan ürünler Yurtiçi Kargo Dağıtım Servisi kargo şirketi aracılığıyla ücretsiz olarak iade edilebilir.

Cayma süresi Müşteri veya müşterinin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından ürünlerin zilyetliği devralındıktan on dört (14) gün sonra ya da tek sipariş ile birden fazla ürünün ayrı ayrı teslim edildiği durumda, Müşteri veya müşterinin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından en son ürünün zilyetliği devralındıktan on dört (14) gün sonra sona erer.

Bu cayma hakkını kullanabilmek için, Müşteri cayma hakkını kullanmak istediğini ve Sözleşmeyi fesih kararını Agus’a, yazılı bildirim veya internet sitesi üzerinden sunulan diğer araçlarla bildirmelidir. Müşteri, ilgili dökümanın imzalı bir kopyasını www.Agus.com/tr/tr/contact sayfasındaki kanallardan gönderebilir. Ayrıca Koza Mahallesi 1645. Sokak No:3 Esenyurt/İstanbul-Türkiye adresine yazılı bildirim göndererek de Müşteri cayma hakkını kullanmak istediğine ilişkin Agus’u bilgilendirebilir. Müşteri, zorunlu olmasa da işbu Koşulların ekinde bulunan örnek cayma hakkı formunu kullanabilir.

Müşterinin cayma hakkını süresinde kullanabilmesi için, hakkın kullanım süresi bitmeden önce cayma hakkını kullanmak istediğine dair Agus’u bilgilendirmesi yeterlidir. Cayma hakkının kullanımı halinde, ürünün iadesi cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirim tarihinden itibaren on (10) gün içinde işbu Sözleşmenin 17.3 maddesine uygun olarak herhangi bir Agus mağazasına elden veya kargo yoluyla yapılabilir.

Müşteri, herhangi bir sorusu olması halinde, internet sitesindeki iletişim formundan veya 0212 222 4 222 numaralı müşteri hizmetleri hattından veya cep telefonunuzdan 0532 543 1323 numarasını arayarak ya da WhatsApp ile mesaj gönderek ulaşabilir.

Geri ödeme herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair bildirimin alınmasından itibaren on dört (14) günü geçmeyecek şekilde yapılır.

Müşterinin tercih ettiği seçili iade yöntemine bakılmaksızın, kargo yoluyla iadeler, Agus’un seçtiği bir kurye tarafından yapılmazsa, Agus’un maruz kalacağı ekstra masraflar, müşteriye geri ödenecek miktara dahil edilmeyecektir.

Siparişinizin teslimatını takiben; yasal ya da sözleşmeden doğan cayma hakkını kullanmak istediğiniz ve Agus tarafından sunulan iade seçeneklerinden herhangi birini kullanmadığınız (şirket tarafından belirlenen kurye şirketi dışında) takdirde; iade edilecek ürünlerin transferini müşterinin kendisinin organize ederek, kendi kurye şirketi vasıtası ile göndermesi durumunda,

Agus tarafından kaynaklanmayan sebeplerden dolayı söz konusu iadelerde meydana gelebilecek risklerden sorumluluk tamamen tarafınıza ait olacak olup, bu şekilde iadelerden Agus kesinlikle sorumlu olmayacaktır. Buna ek olarak; Agus tarafından sunulan iade seçeneklerinden herhangi birini kullandığınızda, iade paketinin içeriğinden sizin sorumlu olacağınızı bilgilerinize sunarız. İade paketinin içeriğinde Agus tarafından kaynaklanmayan bir hata olması durumunda, paketin tarafınıza iadesinin yapılacağını ve ilgili masraflardan sizin sorumlu olacağınızı bilgilerinize sunarız.

Her hâlükârda, bu maddedeki hiçbir şey yasal haklarınızı etkilemeyecektir.

Cayma hakkını kullanmanın sonuçları

Müşterinin Sözleşmeyi feshetmesi halinde, Madde 17.3'te aksinin belirtildiği durum hariç olmak üzere; Agus, müşteriden aldığı bütün ödemeleri teslimat masrafları da dahil (Agus’un sunduğu en az maliyetli olan standart teslimat türü dışında bir teslimat türü seçildiğinde ortaya çıkacak ek masraflar hariç) müşteriye iade eder.

Agus, müşterinin satın alma işlemi için kullandığı ödeme yönteminin aynısını kullanarak geri ödeme yapar ve hiçbir durumda, böyle bir geri ödemenin sonucunda

Müşteri herhangi bir ek ücret ödemeyecektir. Müşteri, Agus’a ürünleri Türkiye'deki herhangi bir Agus mağazasında veya Agus tarafından belirlenen kargo şirketi aracılığıyla, herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair bildirimden itibaren on (10) günü geçmeyecek şekilde iade etmelidir. Müşteri, bu on (10) günlük süre sona ermeden ürünleri geri göndermeli veya iade etmelidir.

Müşteri, yalnızca ürünlerin mahiyeti, özellikleri ve işleyişi için gerekli olan herhangi bir kontrolün ötesine geçen değer azalmalarından sorumlu olur.

Cayma hakkının kullanılamayacağı haller

Aşağıdaki ürünlerden herhangi birinin teslimatına ilişkin sözleşmelerde Müşteri cayma hakkını kullanamaz:

1. Müşterinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

2. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

3. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların (iç çamaşır, mayo vb.) teslimine ilişkin sözleşmeler.

Müşteri, Teslimat sonrasında, durumlarını, özelliklerini ve işlevlerini saptamak için ürünleri eline alarak kontrol edebilir. Ürünleri kabul edilebilir şekilde ele alma, mağazalarda makul düzeyde kabul edilebilir bir süreçtir. Eğer müşterinin gözden geçirme eylemi kabul edilebilir makul düzeyin ötesine geçer ve ürünler hasar görürse ya da değerleri azalırsa, bu farkı Agus, cayma hakkının kullanımı sırasında müşteriye yapılacak geri ödemeden mahsup edebilir ya da Müşteri ürünlerin azalan değerlerine denk bir miktarı Agus’a ödemek durumunda kalabilir.

Müşteri; ürünleri, orijinal paketleri, talimatları ve diğer belgeleriyle birlikte Agus’a iade etmelidir. Her halde Müşteri, ürünü iade ederken, ürün teslim edildiğinde alınan faturayı veya e-fatura/e-arşiv mevzuatının gerektirdiği ilgili belgeyi ürün ile birlikte göndermelidir.

Müşteri siparişi aldığında cayma hakkının nasıl kullanılabileceğine dair özet bilgi Müşteri ile paylaşılacaktır.

İADELER

a) Herhangi bir Agus mağazasında iade Müşteri, herhangi bir ürünü, iade etmek istediği ürün grubunun aynısına sahip olan, ürünü aldığı ülkedeki herhangi bir Agus mağazasına iade edebilir. Böyle durumlarda, Müşteri mağazaya gitmeli ve ürünü ve onunla birlikte teslim edilen faturayı ya da e-fatura/e-arşiv mevzuatının gerektirdiği ilgili belgeyi sunmalıdır.

b) Kargo yoluyla iade

Agus’un belirlediği kargo şirketi yoluyla ürün iade edileceği zaman, müşterinin ürünü teslim etme işlemini organize etmek için internet sitesindeki form yoluyla Müşteri, Agus’a ulaşmalıdır. İnternet sitesindeki "İADELER" bölümünde yer alan talimatlar uyarınca Müşteri, ürünü aynı paket içinde göndermelidir. Üye olmadan herhangi bir ürün satın alınması halinde, 08002111002 numaralı ücretsiz müşteri hizmetleri hattından veya cep telefonunuzdan (maliyeti müşterinin mobil operatörüne göre değişecektir) 4445952 numarasını arayarak telefon vasıtasıyla da kargo yoluyla iade talep edilebilir.

Yukarıdaki seçeneklerin hiçbiri Müşteri için herhangi bir ek ücret doğurmaz. Müşteri, mevcut ücretsiz iade yöntemlerinden hiçbirini kullanmak istemezse, iade masraflarına katlanması gerekmektedir. Müşteri, ürünleri Agus’a alıcı ödemeli olarak iade etmek isterse, buna bağlı maliyetlerden Müşteri sorumlu olabilecektir. Agus, ürünleri inceledikten sonra, ödenen tutarların geri ödenmesi için müşterinin hakkı olup olmadığı hususunda müşteriyi bilgilendirecektir. Geri ödeme, cayma hakkı yasal süresi içinde kullanıldığında ve ilgili paketi oluşturan tüm ürünler iade edildiğinde yapılır. Geri ödeme mümkün olan en kısa zamanda ve her durumda, cayma niyetinin Agus’a bildirildiği tarihten itibaren on dört (14) gün içinde yapılır. Geri ödeme daima satın alma işleminde kullanılan ödeme yöntemi kullanılarak yapılır.

Ürünleri yukarıda belirtilen şekilde iade etmenin risklerinden Müşteri sorumludur.

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
E-Ticaret Sitesi